Herkese merhaba, belki beni yorumlardan tanıyanlar vardır ama ilk defa post açıyorum. 25 haftalık tüp bebekle hamileyim, serklajlıyım. Hamileliğim zaten zor geçiyor bir de üstüne geçen hafta doktorum sağ böbreğimde 3. aşama büyüme olduğunu ve çok ağrı olursa erken doğumu tetikleyebileceğini söyledi. Büyüme böyle devam ederse böbreğe katater(stent) takılması gerektiğini söylediler. Ama bu kataterin takılması da erken doğum açısından risk oluşturduğundan 28 haftaya kadar aşırı ağrım olmadığı sürece dişimi sıkıp idare etmem gerektiğini söyledi. Sormak istediğim şey bu sıkıntıyı yaşayan varsa ne gibi şeyler uygulayarak ağrılarınızı hafiflettiniz? Ve katater taktıran olduysa işlem sonrası ne gibi sıkıntılar oldu Ya da bu işlem rahatlama sağladı mı? Umarım bilgisi olan vardır...