Symm Kızlar kasılmalarım oldugu için doktora gittim rahim agzı uzunlugu 36 38 arası kısa yani tam sınırda dedi bunun erken doguma etkisi olurmu suan normal dogum pozisyonunda bebegim 30 haftalığız.
mnks10 Symm 26. Haftada benimki 28 mm idi Progestan kullandım fitil olarak ve şusn 38+2 bebeğim şakın korkma stres yapma bol bol istirahat etmelisiniz
2lokummannesiii Symm nasıl kısa yani benim bildiğim 28 ve sonrası kısa oluyor. Benimde 35 doktor az demedi ki.
esra1907 Symm kısa değil ki seninki 🤷🏼♀️ 33+5 ve benim geçen hafta 18mm ye düştü ama çok şükür yine 24mm ye çıktı
Mervednr Symm canım seninki kısa değil ki 24 mm benim 30. Haftadayım bende yat dinlen ayakta fazla dolanma. Uzanırkende ayakların yukarıda olsun bol su iç
Symm mnks10 gün içinde asırı kasılmalarım oluyo ama nstde sancı cıkmadı baslarda sonrasında cıktı ama kagıdın orasını yırtmıs doktor anlamadm
Mervednr mnks10 yaa 38 lere nasıl geldiniz bende de kısalma var 26. Haftada başladı şuan 30. Haftadayım 33 ü görürsek iyi dedi doktorum. 27 mm di 24 mm olmuş en son kontrolde
Symm Mervednr başka doktora sordum oda kısa degil normal dedi bilemedm bu doktor beni korkutmaya falanmı calıstı ne yaptı😀
Mervednr Symm benim 30 üstü olsa göbek atcam 😂 25 ve altı riskli demişti bana doktorum canım sen yine de başka bi doktora görün dikkat et