Ygmrbrsakky RabiaMm allahım bende bir an önce hissetmek istiyorum uykularımdan uyandırsın beni iyiyim anne diye sinyaller versin inşallah 🙏🙏🤗🤗🤗🥰🥰🥰🥰 10+5❤️
RabiaMm Ygmrbrsakky zamanla o da olur inşaAllah bir zamanlar ben de öyle diyordum ama vakit hızlı geçiyor☺️
Askkokuluyavrum Ygmrbrsakky ahahaha bir ben görüyorum burda benden içeri ayni senin gibiydim su aralar çok hareketimiz yok ama bi an geliyo ki dur evladım diyesin geliyor hic demem ben öyle seyler deme görucemm seni de hatta o an beni hatırla 😂😂
RabiaMm Gmz88 tabii ki sorabilirsin canım, ancak öyle azalma artmalar olabiliyor hareketlerinde gün içi yorgunluklarından yediklerinden filan etkilenebilir