Aydgdu Uzandığımda sol tarafım top gibi şişti kalktığımda kısa süre içinde hemen geçti. Böyle birşey normal mi. Yaşayan var mı? Bir kere oldu ve çok kısa sürdü
R_abia Aydgdu söylediğinize göre kasılma oluyor gün içinde 2 3 kez oluyorsa normal ama mesela 1 saatte 10 kere oluyorsa doktoruna söyle çok sık olursa takip et yani aralıkları nekadar sürdüğünü.benimde çok kasılmalarım oldu ilaç kullanıyorum
beyazguvercinim33 😁normal bende bir sağa gidiyor bir sola topaklanıyor öyle elimi koyunca normale dönüyor
Aydgdu @beyazguvercinim33 beyazguvercinim33 yorumlarda düşük riski diye okuyunca korktum. Doktoruma mesaj attım sık sık olmuyorsa bir saati geçmiyorsa normal dedi ama yinede panikledim
beyazguvercinim33 Aydgdu ben sırt üstü yatınca oluyordu 3-4 saniye sonra kayboluyor hala olur bende de ama elhamdulillah sağlıklıyız kalbini ferah tut kaç haftalıksın
Sura_kva Normal aslinda bende sagda oluyordu, ama şimdi tam ortada oluyor, bazen tonusdanda ola biliyor. Ama çocuk işte o tarafa bu tarafa gidiyor
beyazguvercinim33 Aydgdu sol tarafa yatın kordondan bebek kan akışı daha sağlıklı olur sırt üstü yatınca kan akışı yavaşlıyor diyor uzmanlar bebek riske girermiş