Baloglum93 Hamileligim cok rahat geçiyor diye seviniyorum iki gündür bı bulantı tiksinme geldi herşey kotu kokuyor kusamiyorum öğürtü öksürüğe dönüşüyor öksürmekten karnım agridi artık yardım edin bu duruma ne iyi gelir iki gündür açım
Muallimehanim Baloglum93 Maalesef ilk aylar böyle 😢 Tuzlu çubuk kraker yemeyi dene. Bol temiz hava al
Ilknur_emin Baloglum93 canım 3 ay sorun olmaz sadece diyor benim doktorum bende cok bulantı cekiyorum sordum korkma 3 aydan sonra geçmezse mudahele ederiz dedi
UcanHamile Baloglum93 ben açlıktan ağlıyordum artık, doktorum zaten 3 ay senin depolardan beslenir yediğinden degil o yusden o ac kalir diye strese girme demişti. Ben kilo versemde bebegim sağlıkla hatta haftasindan ilerde gelişmeye devam etmişti
Melikesen Baloglum93 aynı günlerdeyiz 😳 sabahları kusmaktan kan geliyor benimde. Doktorum yatış yapmamı önerdi istemeyince bulantı hapı verdi baya iyi geliyo
UcanHamile Baloglum93 evet evet hic üzmeyin kendinizi, bende hep o ac kalirsa diye düşünürdüm. Ama ilk aylarda hep bizim depoları sömürürlermiş 😍. Benim annem 9 ay kusardi bizde kardeslerimizde gayet masallahimiz varmış.