Kızlar merhaba ben 38+3 günlük hamileyim en son çarşamba günü acile gitmiştim sancıyla bi parmak ucu kadar açıklık ve 60a vuran sandim çıkmıştı kaç gündür çocuk sanki vajinamda firtlicakmisim gibi hissediyorum hareket ediyor orası hareket ediyor doğum kanalında zaten acikligimmi oluyor acaba gün geçtikçe iyice aşağıda az önce hiç kırık tuttu orda hickirdigini hissediyorum ne yapmam gerekir