Merhabalar arkadaşlar 12. haftadan sonra ikili tarama testı yaptırmıştım onunla bırlıkte tıroıtlere de bakılmış doktorum tırotlerın bıraz yüksek çıkmış dedi dahiliye endokrın e yonlendırdı değer olarak kaç bılmıyorum şuan telefonda görüşmüştüm. Hamilelikte böyle bir durum yaşayan var mı neden yükselir ve neye dikkat etmek gerekir? İnternette yazan şeyler korkutuyor da birazcık çok önemli birşey mi hastaneye gidene kadar öğrenmek ıstedım tedirgin olduğum içim.