Busraeren Yeni antakya Devlet hastanesinde doğum yapcam ama nasıl ilgileniyorlarmi hiç bir fikrim yok . Oraya giden arkadaşlar var mı ve doktorlarınz kim yardimci olur musunuz 🙇😯
Damla01 Busraeren Gittiğim doktor Çok ilgisizdi dalga gecer gibi konustu aglayarak ciktim. Birdaha aslaaa gitmem dedim.
Konya_gelini Canım doktorlardan derya hanımı cok övüyorlar. Hiç gitmedim. Gecen sene 2 ablam doğum yaptı ebeleri iyiymis öyle demislerdi
Busraeren Konya_gelini evet bana da dediler ilgililer falan diye doktor olarak alı kahramana randevu aldım
Busraeren Damla01 aaa iyiki gitmemisim o doktora ben randevu aldim. hasan çay ismi doktorun önce ona alacaktm sonra vazgeçtim ali kahraman diye bi doktor var ona aldım umarım iyi bi doktordur
Damla01 Busraeren Amaannnn diyim uzak dur canim. Ilgisiz alakasiz davrandi. Bebegin sagliksiz duser veya dustu ama gelismez demisti.