Baloglum93 Simay çok istedim kız olursa diye ama bu aralar sanki söylerken zorlandığımı düşünüyorum şimdilik Simay belki cinsiyetinden emin olunca başka bi isim dusunebiliriz
Baloglum93 sozer1 daha 9+1 bı buçuk ay sonra ogrenicem cinsiyetini ama içime kız doğuyor üç kere rüyamda gördüm
Fatmasaymaz İlk kızımın adı rana ömrüm buna daha karar veremedik. Hala düşünüyoruz ve bir alternatifimiz bile henüz yok
Mlssa sozer1 Masal olucak kısmetse☺️ Elis ismini 2. İsim olarak düşünüyorum çok sevdiğim isimlerden biridir😍❤️
Didi6 sozer1 Bu yazıyı okumanı tavsiye ederim canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2019/03/elis-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
sozer1 Didi6 ben okudum bunu ama elis çiçeği diye yazarsanız çiçeğide var bence bu isim “ bade “ ismine benziyor bade ismide çok çekişmeli kimisi iyi diyor kimisi kötü 🤔