Cylncyln Selam kızlar 18+4 deyiz doktorum bugun bebegin gelişiminin ve durumunun gayet iyi ama kalbinde ufacık delik oldugunu ve 1 aya kapanabileceğini söyledi aynı durumu yaşayan oldu mu hiç ?