Boncuk23 Kızlar meraba, ben de önümüzdeki ay kısmetse heyner anne yanı beşikten alicam. İçine de düz yataktan ziyade, reflü yatağı alma düşüncesi var aklımda, Siz napmayı düşünüyorsunuz yada yatağı alttan minderle eğimli mi yapsam o da aklımda
Mskywalker Merhaba canım. Ben de heyner beşik aldım. Beşiğin yatağı ince. Çok kalın değil. Hoşuma gitti baya. İçine de küçük reflü yatağı aldım. İki yatağı üst üste kullanacağım 6 ay kadar. 6 aydan sonra reflü yatağını kaldırırım galiba.
Boncuk23 Mskywalker anladım cnm ben de bugün bebek mağazasında gezerken gördüm de, ben de öyle yapayım alırım artık. Teşekkür ederim
Peony Mskywalker Reflü yatağı 6 ay kullanılacak gibi değil canım. Kardeşim bebeğinde 3 ay filan kullanabildi. Hareketler başlayınca aşağı kayıyor bebişler. Yatamıyorlar. ☺️