burcuali38 TCMeltemGleryzSevgi 36+2 deyiz ama bi belirti yok bende sadece ara ara bel ve kasık ağrım oluyor o kadar 😇
Ecelina TCMeltemGleryzSevgi bende 37+2 deyim karın sertlesmesi disinda bi belirti yok. Oda normal zaten gününü beklicek heralde bizim kiz 😊
CiaoBella Ben de 36+5im... 37 sonuna geldik nerdeyse yani. Bebişim dönmüş; başı aşağıda yani. Karnım sert bi de. Başka belirtim yok henüz.
CiaoBella TCMeltemGleryzSevgi valla çatı muayenesi yaptı salı günü doktor bi engelin yok dedi. Bebek de dönmüş. Ben de normali tercih ettim. Bekliyoruz bakalım. Ama doğumda garanti olmaz tabi canım hayırlısı🙏 Sen ne düşünüyorsun?
Cgdmduru77 Kızlar son adet tarihine göre mi doğum oluyo ultrasona göre mi? 38+4üm ultrasonda bazı ölçümler 36+4 gibi çıkıyo kafamı karıştırdı
TCMeltemGleryzSevgi Cgdmduru77 normalde son adet gününden hesaplanıyor ama ultroson gelişime göre tahrih veriyor mesela 37 haftalık hamileyim ama bebeğim nerdeyse 2 hafta önde gidiyor gelişi mi
Bursali Cgdmduru77 36 haftalikken 38 haftaya uyumlu bebek gelisimi dedi doktorum anlamiyom nasil oluyo
CiaoBella Cgdmduru77 canım doğum genelde sata göre oluyormuş öyle duydum benim de önden gidiyor dedi doktor ama yine de erken doğar demedi bebek iri de olsa ufak da olsa genelde sata göre doğuyor ..
CiaoBella Bursali canım yalancı sancı nasıl oluyor? Tarif edebilir misin? Ben de merak ediyorum da paniklemeyim diye
TCMeltemGleryzSevgi CiaoBella ben bu salı çatı muanesine giricem normal istiyorum bakalım ne dicek kilolu olursa sezeeyan dedi ama inş normal olur🙏🙏🙏
Bursali CiaoBella bi anda geliyo ve gecio bi kac dakika suruyo bebek toplanio sertlesio karnımda genelde geceleri cok sancim oluo uykudan uyaniom nstye baglaniyom 32. Haftadan beri hic bisey çıkmıyor
CiaoBella Bursali aaa bende bunun ağrısızı oluyor toplanma yani benimki de mi yalancı sancı o zaman canım? Ama canım acımıyor arada oluyor benim de
CiaoBella TCMeltemGleryzSevgi hayırlısı olsun canım 🙏 Benim kuzenim 4.100 doğurdu normal yolla ben de sordum ona kilolu olunca zor olmadı mı diye .. dikişleri olmuş ama bebeğin çıkışında sorun olmadı dedi sadece vajinayı yarıp çıkıyormuş kilolu olunca 🙈 Yani aşırı kilolu değilse de normal yolla doğıyor ama tercih meselesi tabi..
Balcanli 39+4teyiz ne bir sancı ne başka bişey 🤰 bel ağrısı ve rahim kasılmalarından başka bi şey yok. Hepsi vaktinde doğsun inşallah 🙇♀️