Linaveannesi Kızlar adetine 4 gün var dün kan testi yaptırdım çok düşük çıkmadı ama tam net hamilede sayilmazsin dedi daha çok küçük olduğu için kanda çıkmama ihtimali yüksek dediler doğru mu
Fatmamuduk Linaveannesi Canım hamilelik varsa değer 10 bile çıksa vardır çok yenidir kanda çıkmama ihtimali sıfır net değerin ne senin
ilaydakani Linaveannesi benim de öyleydi 14, küsürdü 3 haftalık hamileyken öğrendim sonra yükseldi sonra kese göründü şükür, henüz keseyi görmeyecekleri için öyle demişlerdir 5 in üstündeyse sonuç hamilesiniz😊🤲🏼
Buzii 7 den sonra kesin hamilesin diyorlar. Benim adetime 10 gün varken başka bir nedenden kan verdğimde 1.20 çıkmıştı normalde 01,001 çıkıyor ondan bile şüphelenmiştik ve hamile çıktım.