Ben incianın çamaşır deterjanını kullanacağım tamamen doğal. Kimyasal içermiyor. Kokusu da güzelmiş öyle diyorlar daha almadım. Ama yumuşatıcı ben bile kullanamıyorum alerjimi tetikliyor. O yüzden kızıma da kullanmayacağım. Sıvı deterjanlarla pek gerek kalmıyor zaten