haklisinesracim Allah aşkına bi anne kızına, erkektir yapar sen kadınlığını bil erkektir o nasıl der ? Bunu nasıl savunabilirsiniz bana. Kızıma yapılacak namussuzluğu saygısızlığı nasıl kabul edeyim anne olarak. Niye mecbur edeyim o pezevenke. Yapmayın aile neden var. Bizim görevimiz çocuğu evlendirdikten sonra bitiyor mu ? Anneliğimiz buraya kadar mı ?