Melikee evet hem hamilelik dönemi hem de sonrası için yararlı bir eğitim aldık. 4 hafta boyunca Cumartesi günleri 14:00-17:30 arası. Hastanenin tüm kadın doğum doktorları, ebe ve diğer branşlardaki doktorlardan bazıları, yoga, pilates hocaları gelmişti eğitime. Çok da yararlı oldu.28. Haftadan sonra alıyorlar eğitime hamileyi. Ücretsiz. Hastanenin yakınındaki eğitim salonunda yapılıyor kurs. Dışardan katılım da olmuştu. Bazı doktorlarla konuşup gelenler olmuştu. Normalde medical park hamileleri katılıyor. Eğitimler hala var. ✌🏽