Mahmuredmrkl 40 haftalık oldum ama daha kanala girmedi oglum doktorum pazartesi gel dedi eger kanala grmediyse salı sezeryan biraz korku biraz heycan 🙃
Ezgikiran Mahmuredmrkl devlete mi özele mi gidiyorsunuz benimde bebeğim girmedi sancı kasılmada Yok artık gelsin istiyorum
ozlemm1227 Biz 41 olduk Halen ogluşumun gelmeye niyeti Yok Allah hepimizin evlatlarını sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin Allah olmayanlara nasip etsin