Poyrazbey Çok tedirginim ney nasıl olacak sütüm gelecekmi bebeğime yetebilecekmiyim ne yaşıcam nasıl hissedecem bilmiyorum çok karmaşık durumdayım şuan 🧐😕
Ikimelekannesi Poyrazbey hayırlısıyla kucağına alırsın inşallaj benimde 30 temmuz üçüncü çocuğum ama çok korkuyorum 😔
Badevehande Bende 28 Temmuz’da doğmuşum sezeryanla. Gelir bence sütün çokta stres yapma doğada tek emzirme sorunu yaşayan insanlarmış oda kaygı yüzünden yoksa anne olan herkes emzirdikçe sütü çoğalan bir canlı🙏