iremmvebebegi Kızlar 39. Haftamdayım, iç çamaşırıma sümüksü koyulukta fazla bişey geldi.. Ama rengi pembe yada kahverengi degil.. Napiyim sizce?
iremmvebebegi Gurbet_kusu bende öyle okudum ama birazdanda fazla bişey,akıntıdan koyu sümük rengi gibi
PrenssAnnesiiii iremmvebebegi 2gün bekledi oda renksz diye acaba dedi hep acaba nişanmı diye bugün suyu geldi doğım yaptı
CicekGirayBysl iremmvebebegi suyum gelmedi diye Eve gönderdi doktor nst de de 100-120 arası sancılar geldi 5 dk Aralık’la suyun yada kanama gelirse gel dedi de Pazartesi gidixem 1cm açıklık vardı artmıştır die dua ediyorum. 4cm açıklıkla Doğuma alıyorlar çünkü su gelmezse onlar patlatacak şuan için açıklığın cm i önemli
Cansn iremmvebebegi benim nişanım 37de geldi 40+0 da suyum geldi öyle doğum yaptım. Hemen olmadı ama senin 39 zaten zamanın daralmış 😁