Merhaba tüp bebek sürecinde en son noktadayım transfer için hazırlık yapmaya başladık bende aşırı heyecan ve korku olduğu için anestezili transfer yapmak istiyorum bu şekilde yapan ve gebe kalan arkadaşlar varsa yardımcı olur musunuz? Allahım isteyen herkesi yormadan nasip etsin inşallah🤲🏻🤲🏻