EngucluAnne bende aynı durumdayım bi parol içtim geçmedi sonra doktoruma yazdım gelip serum alsam mı diye, serum yerine apranax iç dedi. İnanır mısın boşuna içtim cunku geçmedi. 48 saat sürdü ama sonra kendi kendine geçti, bidaha ilaç içmicem sadece yatıcam.