11 haftalık gebeyim ve çok şiddetli değil ama vücüdumda kaşıntı var sağlıkocağına gidip kan verdim karaciğer enzimlerime baktırdm PLT 456 çıktı kendi doktoruma attım çok hafif yüksek bir hafta sonra tekrar tahlil ver dedi ama kaşıntım için hiçbirşey demedi bu durumda olan var varsa da nasıl kurtuldu 🙏