[bilinmeyen] bende 3 gün aralıksız baş ağrısı yaşadım dün dr kontrolüm vardı muayenede tansiyonum çok yüksek çıktı drum hemen tansiyon ilacına başlattı.riskli bi durummuş bu tansiyon,umarım sizde de olmaz ama bi kontrole gidin ya da en yakın eczanede bi tansiyonunuza baktırın.geçmiş olsun ❤