R_Arslan yok kuzum bak burda yazarlar birazdan 32 den sonra cogumuzun adet agirisi kasilmalari basliyor yalanci sanci dedikleri hatta haftalik gebelik takibindede yaziyor baska postlarda var bak istersen bi, eger karnin gunde 10 kereden fazla tas gibi sertlesirse gelen sancilarin duzensiz degilde belli aralikla gelirse yada 30 saniyeden fazla surerse nisanin gelirse falan o zaman bilki dogurcan :) bende hergun sanirim dogurcam diyorum ama tik yok 😂 benim de karnim sertlesiyor surekli gun icinde adet agrisi gibi agrilrm baya cok vurmaya basladi ama bebisin keyfi yerinde cikti bide vajinamda agri aci var oda normalmis yani boyle beklicez