evet banada hikayemi yazmak nasib oldu . Zorlu gebelik sürecinden aonra Talhama kavuştum..Gebeliğimin ilk 4 ayı cok güzel ve rahat geçti kendimi hiç hamile gibi hissetmiyordum ta ki 20. haftamda başlayan böbrek agrılarımla beni zor bi sürecin beklediğinin farkındaydım böbrek büyümesi yasıyordum bi yandan kadın doğum bi yandan üroloji sürekli kontrol altındaydım. bi süre bekledikten sonra böbreğimdeki büyüme durmamıstı ve stent takılmaya karar verildi ve takıldı bi süre beni idare etti daha sonra agrılarım tekrar başladığında stentin tıkandığı anlaşıldı ve çıkarılıp yeni stent takıldı zorlu bi süreçti benim için ama bebegim iyiydi hamdolsun ondada böbrek genişlemesi olmustu ama korkulcak kadar col değildi. 37.haftamda böbreğimdeki genişlemenin bi üst seviyeye atladıgını öğrwndiö ve 38+5 de mecburi sezeryan kararı verildi böbreğimi kaybedebilirdim hiç istememe reğmen sezeryan oldum ameliyata ve agrı süreçlerine girmek istemiyorum gercekten cok zordu ama sonunda pamuk oğluma kavuştum size tavsiyem sonuna kadar normal doğuma diretin benim böyle bi şansım olmadı ama buda benim imtihanımdı hep böyle düşündüm elhamdulillah 3.gün biraz daha agrılarım hafifledi sadece tuvalet sorunum kaldı sütümde var elhamdulillah herkese kolay bi doğum nasib etsin Rabbim buda benim hikayem baya uzun oldu ama 🤷🏽♀️😄 sorularınız varsa cevaplayabilirim