sofimam 19 ile 24 arası diye biliyorum yaptirsan iyi olur bebeğin organlarına vs bakılıyor en. Azından sikimti görülürse doğumdan sonra kontrol ediliyor ilk gebeligimde yaptırdım şükür birşey çıkmadı organlarında sadece hemanjiom vardı sırtında oda ultrasonda gözükmesi imkansız tekrar hamileyim bu gebeligimdede yaptircam 2li tarama testi vs yaptırmadim çünkü