18+6 ikizlerime gebeyim, kasığımda ve rahimimde hissettiğim sancı sonrası doktora gittim ve rahim ağzının kapalı ama rahim uzunluğunun kısaldığını 26mm olduğunu söyledi sabah gel tekrar bakalım dedi bugün gittim alttan muâne etti ve 27 mm olmuş dinlen çarşamba gününe kadar dedi. Ve proluton iğne verdi bugün vurundum akşamları da progestan 200 mg fitil olarak kullan dedi şuan yatıyorum iş yapmıyorum, Çarşamba günü kısalığı düzelmemiş ve hala 27 mm gibiyse serklaj yapıcaklar 😟 çok korkuyorum benim gibi olan varmı arkadaşlar 😓