Deletedmom139 Ben 1. Bebeğimin doğumuna 15 gün kala koymuştum suya ve sürekli o sudan içmiştim tazeleyerek inşallah tekrar koyacağım birkaç güne, ben kalbi olarak inanip iciyorum Allahın izniyle ilk doğumda acilmam çok kolay ve tam olmuştu. Şimdi de kolay olur inşallah 🤲