Ben 34 den itibaren yasiyorum ama aynisi olmayabilir. Sag bacagimdan dolayi 2 hafta hic yuruyemedim. Ortopedist kemik odemi de olabilir fitik da olabilir dedi, maalesef ilac dahi yazamadi hamilelikten
Dolayi dogum sonrasi takip edilecek.
Ayrica normal dogum az da olaa riskli kalca da kiriga sebep olabilir bugini durumlar dedi.
Ama farkli olabilir siiznki cidden. Ben de kararsizim normalin riskini alip almamak konusunda bacakla alakali.