mucizemm11 37 haftalığım yatağın bazasını kaldırdım belim çok ağrıyor kötü birşey olmaz dimi dinleneyim dedim belimin ağrısı geçmedi yine :(
Mlkemrecre mucizemm11 geçmiş olsun canm bebeğin Hafektlerine dikkt et dinlediğin hareket etmiyorsa doktora bi görün derim.. tatlı yiyebilirsin,dinlenirken elinle oynatablriisn..sertlik feln gitmezse doktora görün inşAllah bişey olmamıştır
Oglusannesii mucizemm11 bebeğe zarar olacagını sanmuyorum bende banyoyu temizledikten sonra tüm gün belim ağrıdı normaldir yani olan bize oluyor :)
Badevehande İncinmiştir dikkat edin kasılma olursa acile gidersiniz dinlenin artık kaldırmayın bence çok ağırlaşmıssınızdır