Mervedeniz28 benimde doktorum kimyasal yapacaksan Doğumdan sonra ama bitkisel istersen yapabilirsin. Gerek yok çok istiyorsan yap demişti. Kızlar öncelikle söyleyeyim ki bitkisel boya diye birsey yok. Boyadaki en zararlı madde amonyaktır. Birkisel denenlerde de amonyak yok. Ama amonyagın yerini tutan başka bir kimyasal var. Ne kadar bitkisel derlerse de inanmayın. Saçın anatomisini biliyorum. 5 yıl dirsek çürüttüm bunun için 😁