Merhaba arkadaslar daha öncede yazmıstım dusuk tehlıkem vardı ve kahverengı lekelenmelerım oldugunu ve progestan kullandıgımı daha sonrasında baska bır doktora basvurdum oda bana ıgnesını verdı ve ıgnesınıde kullandım hersey yolunda derken 6 haftada wc gıttıgımde ıkı uc damla kırmızı kan geldı ve hastaneye gıttım ve yatıs yapılıp kanamam takıp edıldı cok sukur kı ıkı uc damla ped doldurmuyordu doktor bu durum benım ıcın gayet ıc acıcı dedı ve progestana devam etmemı soyledı ve kendısını ıkı uc gun sonra tekrardan gormem ve gelmem gerektıgını belırttı ve bende gıttım kanama alanı kaybolmustu bebegımın kalbı atıyordu ve tam oh rahatladım dedıgım anda dun doktora gıttım ve bebegın kalbı saglıklı sekılde atıyor bebek gelısıyor ama kesen buyumuyor bu benım ıcın dusuk nedenıdır dedı ve ben cok korktum bebegım 7+4 günlük ve daha oncekı haftalarda kesenın kucuklugu vs gıbı durumları soylemedı hep kese ıcın ıyı guzel dıyen doktorum bu kez boyle dıyınce korktum benımle aynı sorunu yasayan ve duzelen var mıdır ?
Cok korkuyorum doktor benı salı gunu tekrardan muayene cagırdı cunku uc gun ara ıle tehlıke olmasa neden muayene etsın degıl mi ?