Benim ilk 13. Haftada sıkınca gelmişti 16. Haftamdan beri de kendi kendine sürekli akıyor aşırı sızlıyordu 22+4 haftalık oldum sızlaması şu an biraz geçti ama hala Kendi kendine akıyor doktorum normal demişti. İç çamaşırım gece pijamam falan ıslanıyor hep