Merhaba hanimlar ben bugun gebeligimi ogrendim nasipse iki gun sonra artisina bakacagiz :) Simdi diyelim ki iki gun sonra guzel bir artis oldu doktor muaynesinde hemen vajinal ultrason ile mi bakacak? Yani bu benim ilk gebeligim ve gercekten hic bilmiyorum surecin nasil isledigini.
Suan gebeligimi ogrendigim hastanede alttan muayne olmak istemiyorum ama kendi gitmek istedigim doktorum ise yurtdisinda oldugu icin 1 ay sonra donecekmis 😤 kan sonucundaki artisi aldiktan sonra 1 ay beklesem kendi doktoruma muayne olsam acaba sorun olur mu ? Cunku baska doktorlarda gercekten stres yapiyorum.
Ha ama sureci bilmedigim icin tekrar edeyim kan artisindan sonra direk uygulanan sey vajinal ultrason mu? Bu konuya kafaya cok taktim. :(
Youtubede bi kac video izledim anneler istemiyorsa vajinal ultrason yerine normal ultrason beklenebilir diyor bazi doktorlar. 1 ay kendi doktorumun gelmesini bekleyebilirmiyim ki?