Nesiii Kızlar 18+4 haftalık olduk sağ kasığımda sabahtan beri bir ağrı var,sabah ara ara ağrıyordu şimdi sürekli ağrıyor yaşayan varmı?
defne55 Nesiii kanama lekelenme vs yoksa normal canım rahim büyüyor bebek kasıklara yerleşiyor büyüdükçe artacak ağrılar alış 😊
Ayserose Nesiii cnm ihmal etme,idrar yolu enfeksiyonu olabilir ,bende o haftalarda atlattım antibiyotik kullandım agrım gecmiyordu,bir idrar tahlili yapdır gebelikde iyi deil erken dogumu tetikliyor enfeksiyon ,2.ci defa gene oldum ondan biliorum