PrenssAnnesiiii bn ilkinde az sancılanmışım gibi gittim hastaneye orda valla insanı perişan ediyorlar durmadan nst falan alttan muayene ama ikincide sancım yoktu suyum geldi gece 2 de bekledim sancımın gelmesini 7ye kadar sancım baya sıklaştı üstelik eşimi bile uyandırmadım tek başıma çektim o sancıyı sanki insanın yanında biri olunca daha bi nazlı sancılı oluyor gibime geldi ve iyiki evde çektim 7 de gittim 8 olmadan Doğum yaptım büyük kızımda ise iki gün boyunca hastanede perişan oldum bnce bilen birini yanına al ilk çocuksa ve evde otur sancın 5 dakika da bir gelirse git sancın başladığı zaman bi sıcak duş al okuyabilirsen bi Yasin oku insanı şok rahatlatıyor