gurcem ben 30 cc içiyorum kahvaltıdan sonra ama bende daha çok gaz yapıyor 30 cc bir kapak yani zaten üzerinde yazıyor doktorum bana magnesin calsini eğer 3 gün çıkamazsan al dedi sanırım çok yararlı değil dün içtim valla bir kaç saate rahatladım ama kontrollü kullanılması gereken bir ilaç sanırım duphalac bende ise yaramadı hemoroid falan da var içiyorum ama