Herkese merhaba. Bugun 12+5 iz ikizlerimle. Doktor kontrolümüz vardi.iki bebegin de gelisimleri her seyleri burun kemik ölçüleri harika ama bir bebegin ense kalınlığı 1.5 mm iken digerinin 2.1 mm cıktı. Down sendromu riski var dedi. Nifty test yaptırdık her ihtimale karsi. Cok moralim bozuldu. 2mm ve alti olmalıymış. Sadece 0.1 mm fazlalikla ve ense kalınlığıyla down sendromu riski yüksek denebilir mi? Tecrübeleri arkadaslar yazarsanız cok mutlu olurum.. Sevgiler.