Ceyda51 canım bence vakit kaybetmeden doktoruna söyle ve bebişin hareketlerini izle azalma olduğundada hemen git aynı şikayetten hastanede yattım pazartesi günü 24 haftalığım bende sancım cıkmadı rahim ağzıda iyi cıktı erken doğum riskim cıkmadı cok sükür idrar yolu enfeksiyonum cıktı benim kasılma önemli bişey heleki bu haftalarda