Kizlar selam, bugun 38+4 te kontrole geldim, cati muaynem vardi 2cm acikligim varmis. doktorum öncesinde idrar tahlili istemisti, sonuclarina bakti idrarda protein kacagi varmis 😐 tansiyonumda 15-9 gbi cikti hemen yatis yapmami istedi. Saat 12.30 gbi yatisim yapildi sancim olmadigi icin suni sanci verilmeye baslandi 2 saat sonra acikligim 3cm oldu. Suni sanci dayanilmayacak gbi degil ama belirli araliklarla dozunu artiyorlar . Bu arada duzenli olarak tansiyonum öIculuyor 15-9 genel olarak dusme yok. Ilerleyen saatlerde tekrar acilma var mi diye kontrol edicekler eger yoksa ve tansiyonum yuksekse riske atmadan sezaryene alicam dedi doktorum 🥴 protein kacagi ve yuksek tansiyon gebelik zehirlenmesine neden oluyormus sizlerin de bilgisi olsun. Boyle bir durum yasayan varsa tecrubelrini paylasabilir mi? Ilerleyen surecte nasil sonuclandi normal dogum mu sezaryen mi oldu? Simdiden tesekkurler, herkese kolay dogumlar 😇