Nazo61 Akademisyenanne insallah canm doktorda akıntıdr diyor sürekli fitil veriyor fitilde daha cok akıntı yapıyor hayırlısıyla kucagımıza alırz insallah
Akademisyenanne Nazo61 canim bana da fitil verdiler kullanmadim. Cok saglikli olmadigini dusunuyorum fitilin. Sonucta bir ilac ve genitaldeki iyi huylu bakterilerin PH degerini etkiliyor. Simdilik idare ediyorum. Ama sen bilirsin😇
Duygu19031903 Nurrrrr444 evet canım bebeğin suyu iyidi banada fitil verdi. Ama ben serklaj oldım canım
Duygu19031903 Akademisyenanne enfeksiyon için ne yapıyorsun peki canım? Benim kaşıntım oluyor mesela bana iyi geliyor
Akademisyenanne Duygu19031903 enfeksiyonum yok canim. Daha yeni baktirdim. Bisey cikmadi. O yuzden akinti kokulu olmadigi surece takmiyorum. Cok sukur kasintim, yanmam yok. Ama kasintiya Gyno fitil veriyorlar diye biliyorum. İhmal etme derim🙏🏻
Duygu19031903 Akademisyenanne vagihex diye bi fitil kullanıyorum doktor enfeksiyon olmasa bile haftada 1 gün koy dedi bana . Bende doktor ne dese uyguluyorum