Seyma3 ezgilibaby hüma hastanesi Suat Altmışyedioğlu doktorumdan çok memnunun 3. Gebeliğim ve yine suat bey kesinlikle 👍🏻
ezgilibaby Seyma3 hastahaneyi prk tavsiye etmediler genelde sezeryana çok yönlendiriyorlar diye ama memnunsunuz siz galiba
Bhr_3838 ezgilibaby çok güzel çok iyi çok rahatsınız yanında instagram sayfasında doğumlarını atıyor bakarsan canım sende anlarsın normal Doğum için uğraşan bi doktor
Seyma3 ezgilibaby ben doktorumdan memnunum ve doktorum mümkün olduğu sürece normal doğum taraftarı... tavsiye ettiğim bir çok kişi var ve hepside oldukça memnun hepside normal doğum yaptı...
Seyma3 ezgilibaby hastane olarak birşey diyemem tabi ki bir memorial bir acıbadem değil malesef ama benim için hastanedense doktor önemli ve suat bey bence bu işin uzmanı... Fiyat olarakta belirttiğim hastanelerden daha uygun...