Canım benim boyum 1.75 ve h&m nin small taytı baya kısa geliyo ve çok salıyo kumaşı o yüzden evde giyiyorum pijama niyetine😂 ayrıca gerilince iç gösteriyo yani üstüne giydiğin şeylerin uzun olması gerek muhakkak😒 lcw den aldığım tayt daha kalın ve sert bi kumaş onu dışarıda giyiyorum medium almıştım boyundan dolayı ama o da diz yapıyo😔 şimdi kızlar defacto ve pentiyi önermişler birde oralara bakıyım belki ben de aradığımı bulurum sayende😊