Kızlar 31 haftalık hamileyim ya bilmiyorum sağlıksız beslendiğimi düşünüyorum 😢 hep dışardan yemek istiyorum sürekli. süt yumurta yiyemiyorm kusuyorum hemen. Yoğurt desen arada bir. Ama et falan yiyorum en çok yediğim şey. Allah’a şükür oğlumun sağlığı yerinde masallah. Ama neden böyle düşünypruum bilmiyorum. Size de böyle oluyor mu?