Arkadaşlar bebeğimin suyunun bitmesi nedeniyle 34+3 de acil sezaryene alındım öncelikle şunu belirtmek isterim herkesin deneyimi elbette farklıdır ama yazıldığı kadar abartılı korkunç bi olay değil spinal oldum ben ve ayrıca panik atak hastayım birde.ben başardıysam herkes başarır İnanın ameliyat sırasında hiç bişey hissedilmiyor zaten sonrasında adet sancısının biraz şiddetlisi gibi bi ağrı oluyor onu da hemen ağrı kesici yapıyorlar azalıyor hepinize hayırlı doğumlar dilerim arkadaşlar