Evet arkadaşlar ben de birçok anne gibi sürekli ağlak modda buradaki Doğum hikayelerini okuyordum ve ne zaman olacak acaba diye bekliyordum. eşim de çok destekçi olduğu için normal Doğum istiyordum çünkü cesaret edemem diyordum. 37 de çatı muayenesinde bana çatımın çok iyi olduğu ve normal istersem çok kolay olacağını söyledi doktor o günden sonra pilates topu hurma merdiven inip çıkma hepsini artırmaya başlamıştım. 38. Haftada doktorum bu hafta artık doğur dedi (Cumartesi) ve bende yalancı sancı çıkıyordu artık kasıklarımda ağrılar da başlamıştı. Kontroller haftada 2 ye çıktı biz öteki hafta Salı günü gittik nst de sancı 0 ben diyorum ama ağrılar var neyse Cuma tekrar gel dedi Perşembe kasık ağrım arttı Cuma sabah gittik düzenli sancılar başlamış doktor muayeneye aldı ultrasonda bi baktı bebeğin baş çapı çok büyümüş geçen hafta da sınırdaydı zaten dedi ve ikimiz için de çok zor olacağını da söyleyince sezeryana alalım dedi. Cumartesi saat 13.00 da girdik spinal sezeryanla 13.20 de bebeğim doğdu. Çok şükür ikimiz de sağlıklıyız o yeter diyorum Rabbime şükürler olsun ki kavuştuk hasretimiz bitti ☺️ Rabbim isteyen herkese bu duyguyu tatmayı nasip etsin inşallah. Uzun oldu ama kusura bakmayın artık ☺️ Hepinize sağlıklı doğumlar olsun inşallah ...