Skbn01 Kızlar ya 20 haftalığız ve sanki böyle altımda bir şeyler atıyor gibi hissediyorum. Böyle olan var mı veya neden olduğunu bilen?
Beyzakvrkk Skbn01 bende altımda birşeyler atıyor gibi dedim aynen doktora güldü ayakları makat geliş şuan çünkü duruşu ters dedi . Tekmelerini hissediyorsundur dedi 🤗🤗
Skbn01 Damlisss ama yumurtalıklarda değil kuzum,nasıl diyim vajinada diyebilirim yani tecrübesiz olduğum için bir sıkıntı mı var diye düşündüm açıkçası 😁
Busilii97 Skbn01 evett bende doktordan ogrenmistimm 😂cok tatli degilmi buyumuslerde hickiriyolar analarinin karninda
Skbn01 Seymamms Busilii97 Damlisss ay şu an nasıl duygulandım anlatamam analık duygularım çok ağır bastı bir anda agliycam şimdi 🤣 çok teşekkür ederim kizlarr 😍
Seymamms Yada benim bebişim gibi şuan dik pozisyondaysa alt tarafta hissedersin tekmelerini sanki baskı yapıyomuş gibi 😊 bende doktoruma sormuştum öyle öğrendim
Damlisss @Skbn01 biliom canım bende ilk oldugunda cok garipsemiştim cıkacak gbi oluyodu böyle nabız atar gbi endişe ediodum ama bebek hareketi kuzum doktoruma da sordum şimdi 22 deyiz biz bi zaman sonra oturuyo hareketi merak etme 😊
Damlisss @Skbn01 oyy kuzum cok güzel bi duygu Allahım olmayanlara da nasip etsin inşallah 🤲🏻 Sol tarafına yat elini karnının altına dogru koy bazen elinle bile hissedersin 😍
Skbn01 Damlisss aminn kuzum inşallah,bazen böyle bir yere toplandığını hissediyorum öyle hoşuma gidiyor ki 😍
Beyzakvrkk Skbn01 aminn inşallah rabbim hepimize yavrularımızı hayırlı sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤗