Btl_ozn Icot oh ne guzel masallah el becerim var okuloncesi öğretmeniyim incik boncuk cok yaptım 😁 zaten kapi süsünu hediyelikleri fln kendim yapicamda hastane çıkışı icin nakışlı düşünmüştüm
Ayselarel Btl_ozn hayır sipariş verdik mağazada bir hafta 10 gün sonrada gidip aldık kumaşı dokusu cok güzel biz çok beğendik çok araştırdım ennuygunu ve güzeli orasydi
Kimyagercik Btl_ozn ben yaptirdim minilolabutik ten yaptiirdim instagramdan cok kaliteli cikti bu kadar beklemiyodum tavsiye ederim