beyazguvercinim33 Mrb aranıza yeni katıldım kuzenim 8 gün adeti geçti ve hamile yalnız beta hgc 72 sizce değeri nasıl
Sinemksk beyazguvercinim33 sağlıklı gebelik için 2 karına çıkarak artması gerek canm takibinde kal dr unun şu an lık gebesin ama desğim gbi önemli olan artış
Tamam beyazguvercinim33 önemli olan 2 günde bir en az %60 yükselmesi ama ideali iki katı.Hayırlı olsun inşallah
beyazguvercinim33 Sinemksk hanım 8 gün geçmesine rağmen hcg düşğk değilmi sizce oğlumda 10 bin civarı idi benim hafta içi randevusu var ama biz çok endişeliyiz ilk gebeliği çok evham yaptı
Buzii Gayet iyi, aklında bir soru işareti kalıyorsa 2 gün sonra tekrar yap artmış olması gerekiyor her gün 2 kat artıyor diye biliyorum önemli olan düzenli artması zaten. Hayırlı olsun :)
Beyzanur_02 beyazguvercinim33 geç döllenmedir belki bence hiç panik yapmasın iki gün sonra tekrar kan versin eğer artış iki katı olarak devam ediyorsa zaten sıkıntı yoktur
Buzii beyazguvercinim33 benim 5. hafta 300 dü kişiden kişiye değişiyor hcg sayısı önemli olan düzenli artışı
Sinemksk beyazguvercinim33 herkesin gebeliği bir değil canm geç döllenmedir büyük ihtimalle ayrıca bazı kadınlar düzensiz regl görür yanlış hedaplamada yapabilir
beyazguvercinim33 Aryaaais ilk düşük demiş hemşire kaç olduğunu sormamış ikinci sonuçta biraz yükselmiş demiş sadece
Nesya Benim reglim 1 2 gün geçmişti 357 çıktı ama mesela 50 ile 700 arası değerler normal kabul ediliyor kişiden kişiye değişiyor herkesin de dediği gibi önemli olan her tahlilde yükselmesi diye biliyorum.
Nesya beyazguvercinim33 geç döllenme olabilir yanlış hesaplamış olabilir herkesin değerler aynı değilmiş herşeye rağmen tamamen normal değerde olabilir tekrar test yaptığında belli olur zaten bir doktorla randevulaşsın