Biyolog Sinm kuzum içinden ne geciyo o oluyo:) bende erkek istiyodum o yüzden hep erkekmiş gibi geliyodu:)). 15.Haftada erkek olduğunu öğrendik Sağlıklı olsun gönlüne göre olsun insallah
Adanur Ebru24 https://hizliresim.com/vaZjnr banada bakar mısın burdaki hali dha küçük 9haftalıkken olan bi resim ama belki anlarsın. Persembe ikili taramam var.
Ebru24 Ultrasyon kağıdından cnm kız olunca o tarafta oluyo erkek diğer kasıkta oluyo benim kızım olucak hep aynı yerde😘🥰
Hilalmhsn Ebru24 bakalm canım 2 hafta sonra ikili test sonucumu gosterdgmde sorcm cinsiyeti ogrendgmde yazarm sagol 😘
Aslicrn Ebru24 rica etsem bana da bakarmisin canim🙈 [url=https://hizliresim.com/Yd46DE][img]https://i.hizliresim.com/Yd46DE.jpg[/img][/url]